tirsdag den 1. april 2014

Siste innkjøp

Som den gode rosablogger jeg er, har jeg forberedt et nytt innkjøpsinnlegg. Jeg har ikke modellert klærne selv da jeg etter gårsdagens joggetur/pilates (Yes, snikskryting) fant ut at det var en god idé å sovne med vått hår. Jeg må gre håret mens det er vått for å unngå at "luggen" står rett til værs, og etter jeg klippet meg har det bare blitt verre. Det gjorde jeg ikke i går, så bilder blir utsatt til håret og jeg er venner igjen.

Presskanne fra Bodum.

Bodum fyller år, og har lansert en ny serie presskanner og tekanner. Jeg har skaffet meg denne lille fine her, da jeg allerede har en stor. Den lille er veldig kjekk på morgener da jeg ikke har tid til å drikke min sedvanlige liter kaffe. Også er den superfresh!

Leppepomade fra Burt's Bees
Jeg tror jeg har prøvd de fleste leppepomadene som finnes på markedet, i hvertfall de som selges på apoteket. Denne er en av mine absolutte favoritter, den er pleiende og så lukter den fantastisk godt. Det eneste minuset er at den ikke inneholder solfilter.

Leppestiftaktig sak fra Rimmel
Dette er en slags pleiende leppestift fra Rimmel, som jeg har blitt stor fan av. Den smitter veldig lite av, er fresh i fargen og lett å påføre (den er som en sånn fettstift barn leker med). Finnes i syv farger.

 Kjole fra Asos
Jeg har en veldig greie for blomster og broderier i klær for tiden, og har nylig anskaffet denne fra Asos.  Den ble borte i posten, men Asos sendte meg en ny og ga meg 10 % rabatt på neste handel. Superdupert. På bildet kan dere også skimte tøflene mine. Fine, ikke sant?
 Kjole fra Asos
Denne er også fra Asos, som jeg sa har jeg en greie for blomster. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor mange blomsterkjoler jeg har, men det er jo perfekt for denne tiden. Denne kjolen er fantastisk behagelig, og stoffet er glatt og nydelig å ta på. 

Bok om Hellas
Denne plukket jeg opp i universitetets bokhandel i går, der den var nedsatt til 130 kroner. Det er en fint illustrert bok om Hellas i antikken, som jeg skal bruke som bakgrunn i faget Democratic Athens. Ingenting gleder en student som bøker med bilder!

Er det her jeg skal spørre hva dere synes om innkjøpene?

Koz og klemz fra rosablogger in spe, V.



4 kommentarer:

  1. Eg er veldig for at du også skriv ned bøker! Det manglar ofte i rosabloggane. Skal du leggje rosa bokbind på boka di? Det er eg også veldig for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tror det er mange rosabloggere som kunne hatt godt av å lese mer også. Jeg har ikke brukt bokbind på mange år altså.

      Slet
  2. Fine innkjøp du har gjort!

    SvarSlet