mandag den 24. marts 2014

Parken

God mandag! Nå sitter jeg på bussen med verdens blideste bussjåfør. Han ønsker alle passasjerene "God morgen" med et stort smil. Jeg er på vei til uni og seminar i Who Ruled Democratic Athens. Regner med det blir sjovt selv om jeg er litt trøtt. 

I går var Eivind og jeg i Parken og så FCK spille 1-1 mot FC Randers. Ble vel ikke veldig imponert over spillet, men på stadion var det stor stas. Vi hadde sitteplasser (kan ikke huske sist jeg satt på en fotballkamp. Eurostand i 2008 kanskje?) på Carlsberg-tribunen, og der serverte de ikke overraskende øl. I tillegg hadde de popcorn og hot dogs. Stor stas med andre ord. Hjemmesupporterne var ikke spesielt mange (ikke det at vi skal si så mye der lenger), men de hadde en meget ivrig trommeslager for de som liker sånt. 


Øl på stadion, helt topp til en litt døll 1-1-kamp. For øvrig kan jeg melde om at jeg har store planer om å blogge hver dag denne uka. Som min seminarleder alltid åpner med: Boy, do we have a show for you tonight!

Bloggez!

V.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar