tirsdag den 29. april 2014

ZzZ

Allergi altså, for et ubrukelig konsept. Jeg har tett og rennende nese, samt øyne som renner cirka hele tiden, hele året. Det plager meg ikke så veldig, men følelsen av at hodet og bihulene er fullstendig tette, samt et enormt søvnbehov i tillegg gjør alt verre. Hjemme har jeg et rikt utvalg av antihistaminer og steroider, men jeg glemte det selvfølgelig igjen. Det føles ikke helt innafor å motta piller i posten heller, så jeg skal oppsøke mitt nærmeste apotek og kjøpe overpriset medisin i dag. Dog er konseptet å ta medisin som kan gjøre deg døsig, når du er døsig, litt tåpelig.

Det er skikkelig fint vær her nå, så på søndag gikk jeg tur rundt et vann i området her som er veldig fint. Jeg har gått tur der flere ganger, og tross at det er mange skumle gjess der, så liker jeg det.


I følge en brosjyre om området, var dette tidligere en drikkevannsreserve. Jeg ville ikke satt en fot uti en gang. 


Skikkelig fint turområde


Men alt for mange gjess
 

 Det å gå tur i et område med mange trær var selvfølgelig ikke det lureste, og da jeg kom var jeg helt utslått av pollen. Dette medførte en tidlig kveld, og en intens søvn. Gjennom hele drømmen snakket jeg dansk, og jeg var riktig flink til det også. Etter en tur på seminar hvor jeg fant ut at jeg var den første som hadde avlevert petitum (woot woot!), gikk jeg hjem og sov i tre timer. Denne gangen drømte jeg om en katt som kunne strikke, og som kjeftet på meg (den kunne snakke også, men det var det ingen i drømmen som brydde seg om). Det ble en tidlig kveld på meg i går også, men denne gangen husker jeg ikke hva jeg har drømt. Mål for dagen: trene pilates, skrive noen sider og anskaffe antihistaminer.


Vi bloggez. V.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar