onsdag den 26. marts 2014

Kinobesøk: The Rise of an Empire

I går var "klassen", og jeg på Cinemaxx Fisketorget for å se den nye 300-filmen som selvsagt er kjemperelevant for vårt kursus om det athenske demokrati. Jeg har laget en forhåndsomtale av filmen som du kan lese her. Egentlig har jeg ikke så mye mer å si om filmen enn jeg hadde i forhåndsomtalen. Den var ikke like ufrivillig morsom som den opprinnelige filmen, jeg savnet "Tonight we dine in hell" og "Then we fight in the shade". Men hvis du liker gladvold, menn i skinnskjørt, blod, krigerkvinner og krigere som stadig tar av seg hjelmen for å posere for kamera, så er dette filmen for deg. Jeg regner med at vi skal diskutere mer av dens historiske relevans i dagens seminar. Men i følge seminarlederen var den ikke så aller verst på det området. Videre kan jeg melde om at jeg holdt på å blåse over en bro i går da det var det jeg vil definere som et skikkelig uvær, og Yr definere som moderat bris og noe regn. Jeg har rett, Yr tar feil.

Jeg hadde tenkt å presentere dagens outfit nå, men det rekker jeg ikke for jeg må nesten rekke seminar.
Men her er et bilde fra lørdag

Så til slutt, jeg vil gjerne ha litt input om hva dere vil lese mer om. Legg gjerne igjen en kommentar (du kan kommentere anonymt) om det.

Bloggez. V.

3 kommentarer:

  1. Meir om dansk film! Og dansk kro! Og danske sladreblad!

    SvarSlet
  2. Eg elskar forøvrig at det står "Bevis du ikke er en robot" når ein skal kommentere. Litt seriøst, har dei ikkje sett terminator? Om eg hadde vore ein robot som fann på å mase om kro, film og sladreblad kunne eg sikkert ha skrive inn ei talrekkje også!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er veldig sant! Jeg skal få til kro og film snart. Og kanskje sladreblad også.

      Slet