tirsdag den 22. april 2014

Hjem!

Nå sitter jeg i lufthavnen og venter på flyet hjem. Hjem til København. Det har vært fantastisk å være ti dager hjemme. Seks av dagene har jeg vært på arbeide på Naturhistorisk, jeg har virkelig verdens fineste jobb. Ellers har jeg truffet venner og familie og sett Vålerenga vinne 3-0! Sistnevnte var en helt fantastisk følelse, og ble feiret på Bohemen. 

Jeg var sedvanlig tidlig ute på Gardermoen, og i kjent rosablogger-stil avla jeg Starbucks en visitt. Kaffen er ikke verdens beste, men den mangojuicen de har er veldig ålreit. 


Eivind var med, så vi har tatt kleine selfies og vært klissete i sosiale medier. 

Og som den gode rosablogger jeg er så har jeg tatt reiseoutfit-bilde. 


Solbriller fra Vans, topp fra Abercrombie (?) & Fitch (påskegave fra mor, tusen takk!), skinnjakke fra Zara, bukse fra Filippa K, veske fra Beck Söndergaard, sekk fra Fjällreven, koffert fra Samsonite og mokkasiner fra Tamaris. 

Nå skal jeg gå og få i meg noe mat før vi boarder. Vi blogges i Danmark!

Klemz V. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar