lørdag den 7. juni 2014

Betakaroten

Hei bloggen, og takk for sist.
Jeg har ikke vært så motivert for å skrive her, da jeg har vært opptatt med å produsere det som føles som enorme mengder akademisk tekst og hatt besøk. Men siden jeg i dag har besluttet å begynne med tilskudd av betakaroten, måtte jeg nesten oppdatere bloggen. For det er jo noe som enhver god rosablogger driver med. Min samboer her i Danmark er dermatolog (hudlege), noe som gjør at vi diskuterer noe medisinsk nesten hver dag. I dag snakket vi om sommerferien og turen til Hellas, og jeg nevnte at jeg lett får soleksem når jeg soler meg selv om jeg bruker høy faktor og sitter i skyggen og sånn. Så jeg har fått beskjed om å starte med tilskudd av betakaroten, da det har en forebyggende effekt på soleksem. Jeg har gjort litt undersøkelser på internettet om dette, og det ser ut til at det kan fungere fint. Så da slipper jeg forhåpentligvis å sitte på stranden med skjerf og skjorte.

Her er bilde av meg fra sist jeg var på romantisk parferie med Sigrid. Da fant jeg ut at Strongbow var et effektivt middel mot soleksem, men jeg håper dette betakaroten-opplegget fungerer enda bedre. Pluss at jeg kanskje får en sånn flott oransje undertone.



Så langt og fint blondt hår jeg hadde da. Dette var det fine pre-cellegift-håret, som jeg håper på å få igjen. Etter halve håret falt av har det liksom ikke blitt helt seg selv igjen. Tykkelsen er der, men det blir så fort slitt og må klippes.


Dette håret begynner å bli langt igjen nå da. Men jeg angrer litt på at jeg klippet det opp, for det er så vanskleig å flette det pent da.

Sommerferien går til Skopelos i august, så fremt mitt tilbakevendende mareritt om at jeg har strøket på formelle feil og må til reeksamen ikke stemmer. Gud, jeg håper virkelig ikke det. Nå skal jeg fortsette å skrive på oppgaven min om demokratiet i Athen.

Vi bloggez. V.

PS: Forrige uke gikk jeg tur i Fredriksberg have og da så jeg en elefant. Danmark ass, det er så eksotisk at jeg vet ikke hva.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar