mandag den 1. december 2014

Endelig advent!

Hurra, det er 1. desember og adventstiden er endelig i gang. Riktig nok startet jeg allerede forrige onsdag med julemarsipan og julebrus (den røde fra Ringnes), for i min familie starter adventstiden uoffisielt den 26.11 siden det er bursdagen til mamma. Mamma kom hit til kbh for å feire fødselsdagen, og vi hadde en skikkelig hyggelig feiring med besøk på Rosenborg slott og i Tivoli.

Jeg har vært i Tivoli før, men bare om sommeren. Det var utrolig fint med alle lysene, og vi spiste fantastiske smørrebrød og fikk kjørt i rutsjebane. Berg-og-dal-banen er 100 år, og det må være med en person som sitter i midten og styrer. Meget festlig.








Før vi gikk fikk vi tatt bilde med julemanden.

Jeg var så heldig at mamma tok med pakkekalender til meg, samtidig som pappa sendte meg ni flax-lodd i posten. Årets første kalenderpakke var flaxkalender (elsker konseptet kalender i kalender).

Jeg har allerede planlagt hva neste blogginnlegg skal handle om, så det er bare å glede seg.

Koz og klemz. V.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar